söndag 2 april 2017

rolig helg!

Den här helgen har bara rusat förbi! 
Gårdagen började med en cykeltur i blötsnö med oplogade vägar till Boxen. jag var måttligt glad när jag kom fram, uppvärmd var jag iaf. 
Camilla, Martin och jag körde powerclean. Det gick sådär, jag började fega helt plötsligt. Så jag sänkte vikten och började om, gick lite bättre men gjorde några squat clean på slutet bara för att sluta på topp liksom :) 
For time:
3 rounds of 
10 marklyft 115% av kroppsvikt 
25 boxjump
bra träning för mig, men det var inte kul, och det gick inte så snabbt. 

Sen for vi hem till Camilla och bakade inför dagens öppet hus på Boxen! Vi gjorde bullar, drömtårta och kärleksmums. Jag kunde äta drömtårta och var glad för det! Sen käkade vi hamburgare och sötpotatispommes med Rickard, Nicklas och Jens och hade en trevlig kväll :) 

Nu vart jag och Camillas kisse vänner igen. Hon fräste sönder åt mig när jag var kattvakt, men nu vart vi bästisar igen. Hon kanske bara hade en dålig dag, så hon är förlåten :) 

Idag har vi som sagt haft öppet hus på Boxen, så jag har varit där från kl 10 och hjälpt till. Jag hade tänkt träna också, men är så trött i kroppen och haft lätt huvudvärk. Vi käkade sushi tillsammans ett gäng och sen åkte jag hem efter den sista uppvisningswoden. Det var en rolig dag :) 

Nu är jag bara så nöjd med att sitta i soffan och göra ingenting. Läsa lite bok och dricka te. Imorgon är det dags för en ny pluggdag och sen lite träning :) 

Hoppas ni haft en fin helg

Inga kommentarer: