söndag 9 april 2017

veckan som gått..

Det händer inte överdrivet mycket här i Umeå. Vädret verkar ha lite svårt att bestämma sig för om det ska bli vår eller inte, igårkväll så snöade det igen och idag har det varit 7-8 plusgrader.. 
Vi har rätt mycket i skolan, det här med bokföring var mycket knepigare än vad jag kunnat tro och jag känner inte att fokuset är det bästa heller.. 

Jag har gjort ett par pass den här veckan. Lite av varje, lite ryck, lite clean, en team-wod. Igår hade vi serietävling 4 i tyngdlyftning på Boxen. Vi hade 18 stycken som tävlade och tre killar kvalade till SM. Så det var en rolig och spännande tävling, jag och Camilla satt i sekretariatet och höll ställningarna :) Efter tävlingen var vi tvungna att skriva klart alla papper, städa undan det sista och sen köpte vi sushi och käkade. Man var helt slut trots man bara suttit still. 

Jag hann inte träna eftersom vi skulle till  Lollo och ha spelkväll med några klasskompisar. När jag skulle cykla hem därifrån har jag fått punka på framdäcket. Orkar inte, ibland undrar jag vad livet har emot mig... eftersom alla cykelverkstäder har stängt på söndagar så har jag inte orkat ta mig till Boxen idag. det är långt att gå och jag åker inte buss och jag behövde verkligen plugga! 

Jag pluggade inget i fredags eftersom jag hade inskolning i bageriet på ICA. Det var en väldigt rolig dag, trots att jag började jobba kl 5. Jag tycker verkligen att det är superkul att jobba i bageri-avdelningen! 

Jag ska jobba lite nästa helg också, det är påsk och svindyrt att flyga hem. Så jag får stanna här och hoppas att någon kompis är kvar :) 
Richard och jag efter vi kört team-wod i 30 min. Jag körde med Frida och Richard med Camilla :) 
AMRAP 30 min: 
50 lateral burpees
50 boxjump overs 
50 marklyft 100/70 kg 
50 wallballs
50 HR pushups 
50 wallballs 
50 marklyft 
50 boxjump overs 
50 lateral burpees

Laddar för mitt ryck, jag har tappat lite teknik och styrka känner jag. Men det kommer nog snart igen :) 

Jag köpte nya blommor för ett par dagar sen, kvistnejlikor är pålitliga. Dom håller länge och ser väldigt fina ut

Inga kommentarer: