lördag 15 april 2017

glad påsk


Glad påsk! Jag fick stanna i Umeå över helgen då flygen var vansinnigt dyra :( jag hade verkligen velat åka hem nu, det är synd att det ska vara så dyrt att ta sig hem bara. Jag trivs väldigt bra här i Umeå, men när alla ens kompisar har lämnat staden (förutom Camilla och Richard:)) så känns det rätt tomt. Jag vill också mysa med familjen och äta påskmat, jag vill framförallt ha påskväder och inte ännu mer snö. 

Det positiva var väl ändå att jag kan få lite plugg gjort. Det går inte så bra, jag fattar ingenting. Så jag satte mig och målade istället. Jag trodde den här kursen med bokföring skulle handla mycket om matte och logiskt tänkande, den handlar mest om att göra det så komplicerat som möjligt och flytta siffror från rätt konton. 


Jag jobbade i bageriet i torsdags och jag ska jobba i kassan imorgon och på måndag. Jag kände att jag lika gärna kunde ta några pass nu när jag skulle vara kvar och vi är lediga från skolan. Jag har hunnit träna lite också, men känner mig sliten och trött i kroppen. Jag sov runt 10,5 timme inatt. 

Inga kommentarer: