tisdag 11 april 2017

burgare och tb

Då Linnéa och jag kom på igår att hon åker hem över påsk på onsdag så var vi tvungna att ses idag. Vi slog på stort och åkte in till stan och åt burgare med sötpotatispommes på mitt nya favvoställe för hamburgare; Pure fast. Linnéa tyckte det var lika bra som jag. Nu på kvällen var det inte lika mycket folk som en lördag mitt i lunchrushen så det var ändå hyfsat mysigt att sitta där :) 

Jag är lite ledsen att jag inte "kan" åka hem över påsk. Det hade varit mysigt med påskbord hos mormor och morfar, få se mina föräldrarnas nya boende, träffa bebisen och alla andra människor jag saknar en massa. Men nu är det bara två månader kvar! Kämpa på! 
Bästaste Linnea, jag är så glad att Umeå förde oss samman :) 

Märta och jag upptäckte ett nytt filter på snap på lektionen idag. 

Det blev vila från träningen då jag hellre ville umgås med Linnéa och jag hinner träna resten av veckan. Men igår körde jag och Frida ett bra pass. 
Först lite powersnatch + overhead squat 
3x5 backsquat på 75% + några set på lägre procent 

27 - 21 - 15 - 9 
powersnatch
wallballs 
cal row 

den här var hemsk. jag mådde dåligt innan jag skulle köra den och ville verkligen inte göra den. men Frida plockade fram alla saker och sa att nu kör vi! Jag gick in med sämst inställning att det skulle vara JÄTTEJOBBIGT och att jag skulle dö. alltså, såklart det var jobbigt men jag insåg att det gick ändå hyfsat bra och wb krabbade nästan ingenting så jag var ändå glad när vi var klara :)

Igår var det premiär för Biggest Loser - jag älskar det programmet! 

Jag älskar också facebooks "den här dagen". den här bilden kom upp idag, 9 år sedan stod det. hahaha så himla små! Världens konstigaste lugg. 

Inga kommentarer: