tisdag 4 april 2017

ryck och burpee tröttnar man aldrig på



Igår pluggade jag större delen av dagen till dagens deltenta. Vi får se hur den gick, förhoppningsvis bra. 

Men jag åkte och tränade en stund på eftermiddagen. Jag tänkte kolla formen i ryck. I mina lyftarskor av någon konstig anledning. Ja, det gick bra en stund men alltså, jag lyfter så mycket bättre i mina Nanos. Så när jag bytte skor så gjorde jag det bästa lyftet på hela dagen. Vikten stannade dock vid 35 kg, men jag måste börja vänja mig igen, hoppas att det kommer ett PB snart :) 
Sen körde jag:
21 - 15 - 9 
KB-sving 24/16
Burpee boxjump
Andy sa att timecap var på 7 min, så jag flåsade i mål på 6:39 och det får jag väl vara nöjd med. 
Jag har vilat från träning idag, så imorgon blir det på att igen :) 

Efter deltentan hade vi lunch och sen en föreläsning. Efter skolan har jag ändå hunnit med litegrann, tvättat min cykel bland annat! Den blev väldigt glad. 

Inga kommentarer: