måndag 24 april 2017

PB hang snatch


Jag och min gullis pluggade ett par timmar på Uni idag. Sen pluggade jag själv ett par timmar, lite kanske satte sig. Det är mycket nöta, mycket som är oklart fortfarande. Sista pluggdagen imorgon, heja! 

När jag suttit så många timmar förtjänade jag några timmars träning + häng på Boxen! Kroppen behöver röra på sig för att orka plugga. Idag ville jag bara köra roliga saker eftersom helgen innehöll mycket saker jag inte tycker är kul.
Så därför blev det..... SNATCH! 
Men idag gjorde jag hang snatch. det var länge sen jag bara körde det och eftersom jag behöver jobba på att sätta mig snabbt under stången är hängande en bra övning. och idag gick det så himla bra! 
SÅ NYTT PB - 37,5 kg :)))))))) 
Sen körde jag;
frontböj 5x5 på 80% av max = 52,5 kg. utan bälte! 

Så bra dag, med roliga övningar.
och roligt sällskap! 
Ewa är tillbaka och förgyller oss den här veckan! SÅ GLAD :) 

Inga kommentarer: