torsdag 20 april 2017

sista passet innan lördag



Träningen har rullat på bra den här veckan. Idag körde jag tunga ryck som gick bra. Det är första gången sen jag var sjuk som ryck faktiskt har känts bra och gått bra. Så nu känner jag mig taggad inför lördag, inte för att jag tror det kommer komma några tunga ryck men allt blir lite bättre om man får rycka samtidigt som det går bra. 
Dagens; 
5 set med 2or på 35 kg 
3 set ettor på 37,5 kg 
Clean complex: 2 high hang + 1 hang clean 
Strikta pressar 5 x 5 alternerat med strikta pullups 5 x 2 

Igår körde vi intervaller tillsammans med Camilla, så kroppen känns sliten så imorgon blir det vila. 
E3M x 6 
21 KB-sving 
150 m row 
vila 3 min 
E3M x 6 
12 burpees 
150 m row
+ 5x3 OHS på 40 kg innan

Jag ska sitta ett par timmar i skolan imorgon, jag satt tre timmar effektivt idag. Väldigt bra för att vara mig :) Tenta på onsdag, jag hoppas att jag kan få in det mesta i huvudet tills dess.

Inga kommentarer: