onsdag 26 april 2017

grattis papi

Hej hopp! 
Idag har jag skrivit tenta i extern bokföring, om jag har tur så klarar jag den precis. Det känns skönt att ha den gjord och så mycket tid som jag lagt ner inför den här tentan så skulle det kännas så skönt att klara den! Jag har extremt lätt att lära mig, jag brukar inte behöva lägga ner så mycket tid inför skoluppgifter och tentor. Så det här har varit lite jobbigt för mig, när jag inte kan med en gång och måste kämpa lite. Imorgon har vi en ledig dag innan den sista kursen för terminen startar på fredag :) 

Igår tränade vi clean & jerk, det gick bra en stund, som vanligt. 
Sen körde vi;
15 min AMRAP
15 boxjump overs 
12 pushups 
9 powerclean 
Det var jobbigt, men rätt kul :) jag körde lätta PC så jag kunde jobba hela tiden. Jag ska snart iväg och träna lite idag med, sen ska jag jobba i repan ikväll. 


Men , det är ingen vanlig dag idag! Det är min pappas födelsedag!! HURRA HURRA :) jag längtar verkligen hem, lite drygt en månad kvar bara. 

Inga kommentarer: