onsdag 28 januari 2015

köttbullar i tomatsås

Nu känns det som att jag är på bättringsvägen , halsen gör lite ont på morgonen men det går bra att jobba så det är skönt. idag hade jag tid hos tandläkaren och efter jag varit där så cyklade jag bort till City-gymmet och körde rygg. tanken var bara rygg men fick med biceps också för hade ett bra flyt :) körde rätt lätt men ökade tempot allt eftersom jag kände att kroppen orkade med det. sen blev det ett par timmars jobb, jag ska jobba några timmar extra imorgon (typ sex timmar..) så fick ställa mig och göra matlådor nu ikväll, hade planerat att göra det innan jobbet imorgon men nu börjar jag halv åtta istället för två så fick göra det nu. och det gick fint. den här omgången blev det köttbullar i tomatsås. receptet lät och luktade godare än vad det faktiskt var, det var lite tråkigt. men jag kan nog trycka i mig de tre matlådorna som det blev de kommande dagarna utan problem och så får jag göra en omgång med min älskade kyckling till nästa vecka :)

ätbart, men blev lite besviken. får hoppas att det smakar bra i matlåda, vissa rätter gör sig nästan bättre dagen efter. kikärtsbiffarna var väldigt goda i låda :) 

Inga kommentarer: