lördag 24 januari 2015

yoga girl


När man är sjuk och hängig måste man pigga upp sig själv lite. Jag köpte tulpaner och Rachel Brathens bok - Yoga Girl, som jag har spanat på ett tag nu. Jag behövde den uppmuntran och nu har jag läst hela boken. Helt fantastiskt! En riktig  må bra-bok, den kommer jag nog bläddra i ofta framöver! :) jag blev väldig glad när jag läste den. jag hade bokat in ett yoga-pass imorse, men kroppen orkade inte med det så jag fick avboka, jag gjorde lite solhälsningar och övningar här hemma på mattan när jag kände att jag hade lite mer energi. Man blir aldrig klar i yogan, man strävar alltid efter balans. 

På tal om bok, så läste jag ut Sonen igårkväll. Riktigt bra bok! :) nu ska jag börja på Ghostman, den har fått bra kritik, så hoppas att den är bra. och ja, det blir ingen fest för mig ikväll. kroppen är inte med mig, halsen gör ont så jag fortsätter vila. det är så drygt, men jag vet att jag kommer in må bättre av en kväll med massa alkohol och prat, även om det är kul för stunden så kommer min hals vara helt paj imorgon och om jag mot alla odds inte skulle bli bakis så skulle kroppen må sjutton gånger värre imorgon än vad den gör idag i alla fall och det orkar jag verkligen inte. jag har planerat att bli frisk till på tisdag så jag kan jobba! Ikväll är det Unge kommissarie Morse på tv, det gillar jag så det ska jag se :) kul ledig helg, hej! 

Inga kommentarer: