fredag 9 januari 2015

superbra fredag + Lofsans magövning

Mamma var med och tränade tillsammans med mig idag igen, det är kul med sällskap ibland :) fast just nu är jag inne i en fas då jag helst kör de flesta passen själv. det går i  vågor, men idag var det kul att ha med mami. vi körde axlar och mage , vi gjorde bland annat den första övningen på filmen, den tar bra på sidan av magen! vi hann med en hel del övningar och sen satt vi i massagestolarna en stund :) 

efter vårt träningspass var det dags för lunch. och idag blev det... överrasking: Sushi. hahahahaha :) jag var jättehungrig och tryckte i mig 12 bitar utan problem. såååå gutt!! sen blev det lite shopping men mest shopping när jag kom hem för nu har Röhnisch släpp hela sin vårkollektion på webbshopen. TJOHO! så jag hoppas att jag får paket på tisdag :) 

jag har lagat lite mat nu ikväll, jag känner mig trött och om det inte hade både snöat och regnat och det bara är slask och tråkigt ute nu så hade jag gått en runda, men nu har jag noll lust och På spåret börjar snart :) imorgon blir det yoga, det ser jag framemot! och på kvällen ska jag träffa Tove, vilket jag också ser framemot och det ska bli supermysigt :) och det har kommit ett morgonpass med yoga på onsdagar, nu får jag in yogan varje vecka, superglad är jag! Ha en fin helg!! :) 

Inga kommentarer: