söndag 1 februari 2015

en skål full av kärlek

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket kul, jag tränade ben ifredags och jag har fortfarande träningsvärk!! Jag hatar att ha träningsvärk i benen, det spelar ingen roll om man står eller sitter, det gör ont i vilket fall , haha :) idag körde jag axlar och mage, det gick väl rätt bra. kände mig svag i axlarna men hyfsat stark i bålen. jag älskar de nya massagestolarna på Västra, så jag satt en stund både idag och i fredags, vardagslyx!

annars har jag mest jobbat. det blir jobb kl 14, så jag har hunnit med träning och så har jag fixat matlåda. här kommer min nya favorit till gröten: toppa med kiwi! Såååå gott. imorgon är jag ledig, det ska bli väldigt skönt, men jag har ändå en massa och göra då! hej hej

en skål full av kärlek! 

Inga kommentarer: