lördag 10 januari 2015

lördagsyoga!

Hejhej! nu är det tredje natten i rad som jag sover sjukt dåligt.. jag har på senaste tiden sovit väldigt bra och ofta lite för mycket , men nu kan jag istället inte somna och om jag gör det så vaknar jag runt två, tre och är pigg... jag fick kolla på House of cards till kl halv två inatt, då orkade jag inte vara uppe längre och lyckades på något sätt somna efter :) sov väldigt gutt när klockan ringde vid åtta, men det var dags för yoga idag så det var bara att stiga upp! trots dåligt med riktig sömn så gick yogan väldigt bra :) under tiden jag yogade så vräkte det ner snö och en annan som inte hade räknat med snö idag hade en tunn jacka och lågskor, hahah sådär lagom kul att cykla hem i det! nu känns kroppen trött på ett bra sätt och jag tror jag ska ta mig en liten lur.

för ikväll ska jag och Tove ut och käka på stan. det ska bli så himla trevligt och mysigt, så jag hoppas verkligen att det har slutat att snöa tills dess, har ingen lust att sitta blöt på en restaurang!

ha en fin lördag :)

jag står bara i trädet för att visa den nya hooden jag köpte igår. från Gina tricot, superfin! :)

Inga kommentarer: