fredag 23 januari 2015

boktips: Sonen.


Här är boken jag läser just nu, jag har bara 100 sidor kvar så den kommer nog vara klar imorgon. den var lite segstartad, mycket namn att hålla reda på. jag vet att Nesbo skriver sjukt bra men ville ju läsa om min älskade Harry Hole, men Kefas är minst lika intressant så det fungerar bra. den är så spännande att jag har inte kunnat lägga ifrån mig boken på tre dagar! jo jag såg två Beck-filmer igår, Familjen var också bra, kul :) sen har jag cyklat och handlat lite frukt och choklad idag, jag måste kunna göra smoothies, har precis druckit en till mellanmål , boosta mig frisk! och så var jag godissugen, Maxi har ju tagit in de små hederliga godispåsarna som man minns från barndomen, så köpte mig ca 10 godisbitar, exakt 100 g blev det. sen köpte jag Daim också, haha :) 

nu ska jag fortsätta läsa och sen ska jag åka till Nybro ikväll. jag känner mig lite piggare idag , så det ska väl gå fint! ha en fin fredag och helg! :) 

Inga kommentarer: