måndag 5 januari 2015

ben på en måndag!

Nemen hallå! dåligt med uppdatering i helgen men jag har mest jobbat, nån promenad i solskenet har jag hunnit med också. kroppen har varit trött så jag har faktiskt vilat den hela helgen, jag tror att den verkade gilla det för idag hade jag en himla massa energi! :)

jag startade med storstädning, jag tycker att det är så sjukt tråkigt att städa så jag fuskstädar mest - dammsuger där det behövs... till slut kan man inte bara fuskstäda utan man måste städa ordentligt! så det har jag gjort idag och mina händer som var torra innan är ännu torrare och är inte helt nöjda.

jag cyklade därefter iväg för ett träningspass. jag cyklade bort till Västra men det var sjukt mycket bilar på parkeringen och jag vet att det inte var några pass på förmiddagen så det innebar i princip att gymmet skulle vara proppat med folk som tar tag i sina nyårslöften, många kanske är lediga idag?! jag vände cykeln och drog in till City-gymmet istället. Lugnt och skönt, det kom några enstaka efter halva passet bara. så jag kunde filma lite idag, det är bra för att se om tekniken sitter och all knäböjsträning börjar ge resultat fast jag kör fortfarande på låga vikter. jag jobbar långsamt och försiktigt, det är bäst! :) ett benpass blev det med andra ord, jag var seg till en början och marken gick riktigt, riktigt dåligt! sämsta marklyften nånsin tror jag, men resten gick fint så jag får vara glad för det :) marklyft, knäböj, höftlyft + lårcurl på pilatesboll, utfall och benpressen - avslutade med benindrag i trx för lille magen. sen cyklade jag hem och åt gröt!

nu har jag varit och storhandlat för veckan så jag ska laga till lite matlådor i eftermiddag. ha det gott! :)

en selfie efter träningspasset! röhnisch har släppt delar av den nya kollektionen, men jag avvaktar till fler linnen kommer in :) det här linnet är från Gina faktiskt.

Inga kommentarer: