fredag 3 juni 2016

tagga sista tentan!


Tagga sista tentan innan "sommarlov" :) jag kommer ändå vara ledig i två veckor till att börja med, vilket kommer bli skönt! Vi skriver tentan kl 14, jag känner mig lugn och nervös på samma gång. Jag och Ulrika pluggade tillsammans igår och vi kände båda att vi hade hyfsad koll på det mesta. Jag hoppas att det kommer gå bra :) sen ska vi ut och käka ett gäng från klassen och fira efteråt. 

Sen har jag tre hela dagar kvar i Umeå innan jag åker hem till Kalmar igen. jag kommer antagligen få ut så mycket som möjligt dessa dagar. 

Med tanke på att vi skriver kl 14 idag så hann jag med ett träningspass imorse. På TTP var det ryck och det har jag i princip kört varje pass så gjorde istället: 
Split jerk 3 x 3 på 40 kg 
Back squat 5 x 4 på 60 kg 
EMOM 10 
2 pullups 
High hang snatch - hitta en etta. jag gjorde en trea på 27,5 kg men missade 30 kg två gånger, gav upp och åkte hem. Jag tänkte att jag kör ett flåsigare pass imorgon :) 

Inga kommentarer: