onsdag 15 juni 2016

en vecka på Rhodos



Nu är man hemkommen efter en veckas semester på Rhodos. Det har varit en superhärlig vecka och vi hade fint väder alla dagar förutom igår. Det var mulet, men vi klarade oss från regn och det var varmt i luften. Det har mest blivit sol och bad, äta gott och jag har tagit mig till det lilla gymmet alla dagar förutom igår då vi gick in till Rhodos stad. Sen var jag rätt less på gymmets utbud, det fanns ingen skivstång så längtar efter att lyfta lite på riktigt igen :) Men det fanns hantlar, kettlebells och lite andra maskiner så det gick ingen nöd på mig. Jag hittade på ett par roliga wodar så jag lyckades köra slut på mig själv. 

Det kommer kanske en utförligare redogörelse om resan i ett senare inlägg, jag har rätt mycket bilder tagna så det kommer jag kunna bjuda på. Nu väntar studentfirande imorgon :) 

Inga kommentarer: