måndag 27 juni 2016

första löpturen för i år

Skönt med en ledig dag, på morgonen var det soligt så mamma och jag åkte iväg till stranden. En timmes sol blev det, men vart det igenmulet så vi åkte förbi Modehuset en sväng istället. Nu i eftermiddag så har jag tagit min första löptur för i år, mamma och pappa skulle iväg och springa så jag hängde på. Det blev en kort runda för min del, för att känna på att. 2,5 kms slingan i Svartbäcksmåla sprang jag, det var väldigt backigt mot vad jag är van vid när jag väl springer så är nöjd med min tid. Jag var helt slut efteråt med blodsmak i munnen.. Det är bra att få in lite löpning, det är inget jag gillar att göra men en kortare sträcka går bättre för då kan jag springa fortare. Sen körde mamma och jag lite övningar på utegymmet där. Imorgon tänkte jag köra ett pass på boxen innan jobbet :) 


Jag fick hem mina nya skor idag så Svante var tvungen och prova kartongen. Klart han fick plats, bara att trycka ner sig. Knäpp katt! :) 

Inga kommentarer: