lördag 25 juni 2016

midsommar + bebis

Glad midsommar :) 
Det har varit fullt upp för mig i helgen och ingen träning har jag orkat med. Men ibland får den komma i andra hand, jag har jobbat mycket och det har varit intensiva dagar på jobbet så efteråt har man varit helt slut, men imorgon slutar jag kl 14 så då ska jag åka iväg en sväng innan jag far mot Nybro igen.

Jag har varit kattvakt åt Antons kisse och har fått bo i min egna lägenhet i helgen. Jag saknar verkligen den, perfekt läge och lagom stor. I torsdags efter ett nästan 12 timmars pass så cyklade jag en runda eftersom solen sken och det var en härlig kväll. Igår efter jag stängt butiken vid kl 17 så cyklade jag bort till lite midsommarfirande hos Sandra och Jonas, vi grillade och hängde ett trevligt gäng. Det blev lugnt och även en tidig kväll för mig då jag började kl 6.30 idag.

Det roligaste som hänt i helgen är att jag har blivit moster!! :) min syster fick en liten tjej igårkväll, så mysigt. Vi var och sa hej en snabbis idag, så liten och söt. Längtar tills dom får komma hem från BB så man kan gosa lite.

Det är värmehetta här så jag cyklade ner till Jutnabben och tog mitt första dopp för i år, det svalkade skönt! Nu är jag helt slut och funderar starkt på att snart gå och lägga mig då morgondagens arbetspass börjar kl 6.30

Här är Elins lille tjej, Agnes ska hon heta :) 

Och här är Antons lille bebis, Simba. 

Inga kommentarer: