tisdag 28 juni 2016

GoT


Trots en god natts sömn så känner jag mig trött idag, det är förmodligen allergin som är lite värre idag. Men det kommer ändå bli ett pass innan jobbet i eftermiddag, ska försöka få i mig lite mat snart.

Igår så såg jag sista avsnittet på säsong 6 av Game of thrones. jag tycker det här är den bästa säsongen på länge, det har hänt mycket i varje avsnitt, full fart sen avsnitt 1 och jag har sett framemot varje vecka. så har jag inte känt de senaste säsongerna. nu längtar jag till säsong 7, den är långt bort men det tar liksom en ny vändning. jag har läst böckerna men tv-serien lever sitt egna liv så det är väldigt spännande och se vad som ska hända :) jag har sagt det innan och säger det igen, om du inte har sett GoT så gör det! Det finns en anledning varför den klassas som en av de bästa tv-serierna, visst - alla kan inte gilla allt men ge det en chans. Jag vill inte förstöra för någon som inte sett så går inte in på detaljer, men det finns en hel del saker jag saknar från böckerna. 

Inga kommentarer: