torsdag 12 juni 2014

sex år har gått sen jag tog studenten

Det är helt sjukt, imorgon är det exakt sex år sedan jag tog studenten. Om några månader fyller jag 25 och man undrar lite vart tog tiden vägen? Jag hade inga planer att vara kvar i Kalmar först, men sen fick jag jobb och så fastnade jag där och blev bekväm, och så har det rullat på. Hoppas det blir lite ändring till hösten :) imorgon ska jag på studentfirande för mina två kusiner, då var livet verkligen en fest. jag har varit utan fylla i två månader nu, det fanns ju inte på kartan när man var 18, på några få år kan mycket förändras.





annars då, jag har varit ledig idag. startade med morgonpromenad, då halsen krabbar igen. men jag följde med Johan och körde rygg ikväll. ett lugnt pass, men kommer nog inte bli något mer pass den här veckan, kanske söndagkväll om halsen har bättrat sig. det är så tråkigt att inte få träna... jag har cyklat en del idag med, varit hos tandläkare, inne i stan och ute på hansa. sommarrean har börjat lite varstans, bland annat på Body shop , så där fyndade jag min favoriter som vanligt, bunkrade så jag klarar mig ett halvår ;) men tänkte att jag skulle hitta nån ny klänning till studentfesten imorgon, ja det var ju lättare sagt än gjort! 

Inga kommentarer: