tisdag 17 juni 2014

united states of cakes



visst ja, här är boken som var med i leveransen från Adlibris, Roy Fares senaste bok som fått väldigt bra kritik. jag vill bara baka allt i den, finns massa godsaker. men just nu så är min frys proppfull, så får försöka tömma den lite så jag kan testa ett eller två recept snart, till semestern måste det finnas plats, vad ska jag göra en regnig dag när jag är ledig, perfekt bakväder! 

det blev en lång dag på jobbet, jag har fortfarande lite känningar i halsen så jag vilar veckan ut från träning så jag är redo nästa vecka och sen på semestern ;) jag märker vad träningen gör mycket för min rygg och axlar, jag har så ont i dom nu. behöver verkligen tränas och stärkas upp. jag såg sista avsnittet på säsong 4 på Game of thrones imorse innan jobbet, väldigt bra avsnitt men drygt och behöva vänta på nästa säsong och ingen bok finns tillgänglig att läsa heller.. fast jag har ju lite annat att läsa, så inte den för den saken skull. 

imorgon är jag ledig, såååå skönt! jag ska på ansiktsbehandling och lägga ihop mormors födelsedagstårta. nu ska jag se på Orange is the new black, bra serie - borde alla se! :) 

Inga kommentarer: