fredag 13 juni 2014

ett litet hej!



Ja, dagen startade ju med strålande väder så då gick jag min morgonpromenad, då jag fortfarande har lite ont i halsen, inte så värst mycket längre men vilar ändå från gymmet. jag vet att det kommer ett bakslag om jag startar för tidigt och idag har jag inte haft nån speciell lust till träna iaf. efter morgonpromenad + cykeltur till och från affären så var jag trött. jag läste ut min bok; Arvet från Stonehenge - bra bok, inte i klass som Brown när det gäller mysterium men man ville ändå inte sluta läsa då han la upp korta kapitel som slutade med något oklart , så över mina förväntningar men ändå inte suverän! 

sen började det åska och blixtra och regna. stackars studenter som sprang ut mitt i allt det här, men när vi väl anlände till studentskivan så var dom lika lyckliga ändå. ja, lite regn ska väl inte få förstöra en hel dag ;) inte en enda bild tog jag upptäckte jag när jag kom hem, men himla trevligt var det att träffa mina kusiner som flyttat härifrån och även de som fortfarande bor här, såklart :)  nu är jag trött, jag har varit trött hela dagen, dåligt med energi. så jag tänkte lägga mig med en ny bok och försöka sova så jag orkar en heldag på jobbet imorgon! 

Inga kommentarer: