lördag 7 juni 2014

lugnt nationaldagsfirande

hallå ja! skönt med en ledig helg och en dag med noll inplanerat. gårdagen gick i full fart från morgon till kväll. jag började med att jobba ett par timmar fram till kl 14, sen kom jag hem o åt mellanmål och hann med en powernap på 20 min, sen cyklade jag bort till gymmet, lugnt som det brukar vara på en helgdag, axlar och mage tränade jag. hem och duscha för att sen sätta sig på cykeln igen och ta mig till Suss o Daniel. vi grillade och drack rosé och hade en lugn och trevlig avslutning på nationaldagen. Agnes är en sån söt unge så det är inte klokt :)

idag tränade jag ben på morgonen, jag hade inte jättemycket energi. enda dagen på hela veckan jag inte ställt klockan och sa till mig själv när jag gick och la mig klockan ett(!) att jag får sova hur länge jag vill. 5,30 vaknar jag och skulle kunna gå upp för så pigg är jag, jamen tjena, lyckas somna om till tio över sju iaf. så klockan åtta befann jag mig på Malkars. det blev marklyft, djupa böj, raka mark, utfallsgång och höftlyft för att avsluta på hemska Jacobs ladder!

jag fick med min bror in till stan. som vanligt handlade han en massa och jag ingenting. men lika glad är jag för jag slapp laga lunch, den åt vi på Stars and stripes. nu har jag suttit på balkongen en stund och njutit av solglimtarna. kvällen är fortfarande oklar, men är inte jättesugen på något speciellt. kan tänka mig en löprunda och bakning, haha!
fina Suss och Agnes

Agnes var finklädd på nationaldagen :) 

lite träning har man ändå hunnit med! :) 

Inga kommentarer: