lördag 21 juni 2014

midsommar14



det blev en himla trevlig midsommarafton och jag orkade hela kvällen trots dåligt med sömn och knappt sju timmars jobb innan det var dags för firande. jag fick smita tjugo minuter tidigare från jobbet så jag hann med en powernap och den gjorde nog sitt. det var inget organiserat midsommarfirande, men ibland är det bara skönt och kul att ta det lite som det kommer. Simon hade ordnat fest i Ekenäs, det var tur att jag hade Johan för jag kände inte någon annan än dom två, men det var riktigt roligt och det var kul att träffa lite nytt folk :) det blev en hel del fylla, men alla höll sig på en bra nivå. jag var lite orolig att jag skulle bli jättepackad då jag inte druckit på två månader, men när man inte behöver dricka så snabbt så går det rätt bra, jag höll en jämn nivå hela kvällen och vi gick väl inte och la oss förrän halv fem, fem. bra kväll med andra ord! :) 

idag är man dock väldigt sliten, det var skönt att jag inte hade några planer för kvällen. jag var inne på att åka upp till strand kanske, men det har regnat ett par timmar nu så då blev man inte så sugen på det. så det blir att vila upp sig, jag har tre arbetsdagar nästa vecka ju! det räcker trots allt med fylla en dag, ska försöka få min hals att bli bra igen så jag kan träna. vi hade allsång framåt småtimmarna så min hals mådde inte alls speciellt bra imorse när jag vaknade..

Inga kommentarer: