onsdag 18 juni 2014

jordgubbar med mjölk

Hallå! En ledig härlig dag med sol de flesta timmarna, jag har spenderat ett par av dom inne i stan. då halsen fortfarande är lite sådär så blev det en morgonpromenad även idag och sen ansiktsbehandling, skönt att skämma bort sig lite :) sen mötte jag upp Suss o Agnes på stan och där gick vi runt o kikade lite och åt en väldigt god lunch på Hanssons. jag tror jag såg en annons i tidningen för ett tag sen, dom hade grillunch, så det gick vi och testade. jag är otroligt nöjd, det fanns flera goda lunchalternativ så man hade svårt att bestämma sig. jag tog lax idag och alla rätter serverades med nypotatis, aromsmör, grönsakswok och så fanns det salladsbord och såsbord, dit kommer jag gå många fler gånger i sommar! :) shoppade lite också, hittade äntligen ett par jeansshorts som inte ser ut som trosor, ett träningslinne och ett par öronhängen.

senare på eftermiddagen så var jag o Johan och handlade midsommarmaten, vi blev både väldigt taggade! jag har varit lite otaggad men börjar komma igång, det ska bli väldigt roligt! imorgon ska jag på kalas hos mormor efter jobbet, så jag har lagt hennes tårta idag och ska garnera den imorgon efter jobbet. det blir inget avancerat den här gången, jag vill inte göra det under tidspress. men gott blir det nog iaf :)

och så är det bara en vecka kvar till tjuvstartar semestern! weeeeeeey :))))
godaste mellanmålet just nu, jordgubbar och mjölk! 

Inga kommentarer: