torsdag 26 juni 2014

aw på Lilla puben

Jaaaaaa nu är det äntligen semester för min del!! jippie! igår kl 18 stämplade jag ut så nu är jag ledig i 3,5 vecka, såååå skönt! jag känner verkligen att kroppen behöver det just nu, den är trött. och tiden på gymmet blev inte så långvarig, halsen blev värre itisdags morse så nu har jag haft jätteont sen dess och lite hosta. men känns skönt att det äntligen bröt ut än att vara lite halvdålig. så hoppas det känner bättre till helgen då jag åker till Göteborg tillsammans med Tove :) det ska bli sååå roligt!

igår efter jobbet så cyklade jag in till stan och mötte upp Anna. vi tog en aw på Lilla puben, vilket var supertrevligt! vi åt räkmacka, den kan jag verkligen rekommendera , väldigt god :) plus för att de kan fixa glutenfritt bröd :)

nu ska jag till tandläkaren och fixa min tand jag bet av för ett par veckor sen, lyckat - jag vet!
Anna :) 


Inga kommentarer: