måndag 23 juni 2014

tillbaka på gymmet!


jag invigde mitt nya rosa linne på gymmet, väldigt skönt och fin rosa färg. det är lite stort då det inte fanns i min storlek, men skönt när det inte sitter så tajt alla gånger :) från H&M.

halsen känns äntligen bättre så det var bara att trampa iväg till gymmet imorse. jag var inte ett dugg taggad, jag var omotiverad och hade hellre legat kvar i sängen trots att jag sovit mina timmar. men det blev inget med det, jag har ju längtat efter att få åka iväg och träna, så nu när jag väl kunde göra det då kan jag inte lata mig mer. rygg och biceps fick det bli, ett väldigt lätt pass med lätta vikter och fokus på rätt teknik, jag fick grymt bra kontakt i alla övningar, så det var najs! kvällspasset väntar på mig ikväll, så jag ska läsa lite i min bok som jag inte hunnit en enda sida i under helgen.. 

Inga kommentarer: