söndag 22 juni 2014

rabarber- och jordgubbspaj

Då lördagkvällen blev lugn så sov jag ikapp ett par timmar inatt, jag gick inte upp förrän kl halv tio. det var bra för mig. jag har spenderat dagen hos mina föräldrar, det var trevligt. vi gjorde inget speciellt direkt, tog det bara lugnt. vi var och handlade så då slängde jag ihop en rabarber- och jordgubbspaj till fika, då dök även syrran o hennes kille upp. den var väldigt god, jag kunde inte ens äta tills jag skämdes för den tog slut alldeles för fort :) sen såg vi en film som var sådär, The Railway man - lite för seg för min smak, men helt okej. igår såg jag X-men: Days of future past - mycket bättre! jag såg den inte för många veckor sen på bio, men jag hade redan glömt bort en hel del, den är väldigt bra och sevärd iaf :)

Supergod rabarber och jordgubbspaj.
det är mycket jordgubbar nu, men det är så gott och säsongen är alldeles för kort! 

Inga kommentarer: