onsdag 4 februari 2015

nytt från röhnisch


hejhej! idag vräkte snön ner när jag steg upp ur sängen, men lite snö hindrar inte mig från att hoppa upp på cykeln och fara till gymmet, nej nej, det måste mer till än så :) veckans benpass stod på schemat, i mitt huvud lät det inte så tungt och bara hyfsat jobbigt. hahahahaha! så jäkla tungt och jobbigt var det. jag testade höftlyft med stång, för andra gången, jag läste att man skulle lägga på lite mer vikt för att få effekt och fyyyy vad den tog i rumpan!! den supersetade jag med utfallsgång. jag avslutade med att öva på mina pikar i TRX, dom  börjar ta sig nu! Tjoho. 
men trots snöfall så drog jag på mina nya kläder från Röhnischs vårkollektion och hur glad blev man inte då? Och snart är det ju vår, eller??? :) 

jag har beslutat att avsluta min periodiska fasta, inte för att den är jobbig på något sätt utan för att den ger inte de resultat jag vill. så nu är tanken att jag ska äta fem mål om dagen, det är nästan svårare för mig. men jag vet att när jag gjorde det för ett år sedan så gav det resultat i slutet. vi kör på såhär ett tag så får jag se vad som händer :) nu har jag sett gårdagens avsnitt av Biggest loser, så fint och bra program! :) jahaja, då var det dags för jobb! 

Inga kommentarer: