onsdag 11 februari 2015

femimals proteinpulver

hallå i stugan! vilket väder, så underbart med sol - man får automatiskt mer energi. och när jag steg upp vid sju-tiden idag så var solen redan på väg upp och det var ett jättefin soluppgång, plus att det fortfarande var ljust när jag cyklade hem från jobbet kl 17 igår. det är så lite som får en att må lite bättre :) jag älskar att vi går mot ljusare tider och att temperaturen stiger och då har vi ännu ett år varit skonade från en vidrig vinter :) tjoho

jag var på gymmet strax efter åtta, då var det lugnt och skönt! folket med nyårslöften verkar ha tappat motivationen eller så tränar de inte så tidigt längre, hurra för mig! för jag kör väldigt mycket superset igen, och då underlättar det om det är lite mindre folk på gymmet så man kan sprida ut sig :) hehehe. idag tränade jag rygg och biceps, älskar att träna rygg! jag får så bra kontakt och det blev ett väldigt bra pass. jag avslutade med att gå 10 min i trappmaskinen, fyyyy så jobbig. jag har bara provgått den en gång innan, men nu körde jag på! :) snart är det dags för lunch, lax och grönsaker i ugn blir det, mums!

tjena! 
här är mitt nya vassleprotein. och jag kan verkligen rekommendera det! sjukt god choklad- och kokossmak och löser sig bra i vatten, inga klumpar , ingen äcklig eftersmak som jag har varit med om med så många andra proteinpulver. vissa säger att man dricker det inte för smaken skull, men alltså om jag ändå ska trycka i mig protein så vill jag att det ska vara gott. och det var det här :) på bilden ser ni också mina havregryn, Axa har börjat med glutenfria havregryn och smakmässigt så är det ingen skillnad på dom här och Semper, men det är större förpackning och kilopriset blev därför mindre, det tackar man ju inte nej till då de här havregrynen är rena rånet mot vanliga.. men om magen ska vara glad så får man snällt betala :) 

Inga kommentarer: