torsdag 19 februari 2015

paradise jokkmokk

nämen, ett till musiktips. andra dagen på raken. den här låten är riktig go men jag fick lyssna på den ett par gånger för första gången gillade jag inte den alls. 

jobb hela dagen lång, 9,15-19,30 så det blir ingen träning idag. veckans enda vilodag men jag har mycket energi nu och jag är så taggad på morgondagens axel och magpass! idag väckte Svante mig vid halv sju... så en kvart senare steg jag upp, jag kan inte somna om när katten för oväsen. så jag hann se Biggest loser innan jobbet. alltid något. ikväll är jag trött och kommer nog hamna i sängen tidigt, jag tänkte om jag skulle öppna min nya bok och börja läsa. jag har äntligen läst ut Ghostman , den har fått bra kritik men jag vet inte om jag gillade den så värst mycket. det var inget speciellt med den liksom. njaaaaaaae. snart börjar bokrean, ska se om jag kan  fynda några böcker då :) 
och visst ja, nu har jag helg i fyra dagar , TJOHO! 

Inga kommentarer: