fredag 4 november 2016

Pinchos!

Igår skrev vi tenta, magkänslan säger att den gick väldigt bra, så jag litar på den som vanligt! 

Tentaskrivning firade jag med att åka till Boxen och träna lite lugnt pga halsen fortfarande inte är helt bra. Så lite böj och en EMOM med gymnastic gick bra. 
EMOM 25 min 
1. 5-7 pullups 
2. 30 s handstand hold
3. 10 GHD-situps 
4. 10 Enbensmarklyft 
5. 10 Pistols
Det var lite lagom för min del :) 

Sen firade vi med mat på Pinchos, ett glatt gäng från klassen :) jag åt så mycket mat och allt var så gott. jag gillar verkligen tapas!!! :) 

Ikväll är det halloween-sittning som jag är taggad på! Men tror det först kan bli lite lugn träning. Den första snön kom natten till igår och inatt har det snöat ännu mer, så beror kanske på hur plogat det är. Men väldigt mysigt med snööööö :) 

Märta och all vår mat på Pinchos! 

Umeå kvällstid. 

Inga kommentarer: