söndag 27 november 2016

lussebak!!



Ibland är det rätt skönt med helger där all tid är planerad. Det har varit jobbhelg, nu har jag bara en kvar det här året :) 
Efter jobbet igår så cyklade jag bort till Linnéa och så körde vi igång ett lussekattsbak. Jag har längtat efter lussekatter alldeles för länge nu! Vi fick  till en riktigt fin deg och många lussekatter, som blev riktigt goda. 
När vi bakat och fikat klart så cyklade jag hem igen och så kom Hugo hit. Vi har inte haft tid att ses i veckan så det var trevligt att vi kunde ses igår. 

Idag har jag återigen jobbat och sen cyklade jag bort till Boxen. Jag har ju inte tränat på hela veckan då såret på handen inte läkt tillräckligt mycket. Jag skulle kunnat åka dit redan i torsdags egentligen, men risken för att jag skulle dra upp sårskorpan och att det skulle komma smuts i var ganska stor. Så därför blev jag glad att det gick så bra att träna idag :) Vi körde ryck som gick väldigt bra. Jag gjorde några försök på 40 kg igen, men den ville inte idag heller. Nästa gång? :) 

Så nu har jag förberett och snackat ihop mig med Fanny vad vi ska göra imorgon. Det är väldigt mycket i skolan nu, men det går bra. Jag tror jag klarade tentan vi skrev, jag är inte hundra på mitt nummer, men ska hämta ut den i veckan. 

Hoppas ni haft en trevlig helg och en glad första advent! Älskar julen, alla adventsljusstakar och julstjärnor - det är sååå mysigt! :) 

Inga kommentarer: