söndag 20 november 2016

sång till dig



Godkväll! Ännu en vecka har gått och nu på tisdag öppnar vi upp restaurangen i skolan och kommer sälja lunch varje dag. Jag kommer vara i köket 3-4 gånger i veckan och vi får se hur mycket träning det blir. Man kommer bli trött i kroppen eftersom man inte är van vid att röra sig så mycket på en dag men samtidigt mår min kropp så mycket bättre om jag tränar också. Det är bara packa väskan på morgonen och dra direkt efteråt. 
Jag tränade ifredags och idag. Båda dagarna var det väl som vanliga vissa saker som gick bättre än andra. Min hals begränsar mig fortfarande till enbart styrka. Idag hade jag dåligt fokus, kroppen var inte riktigt där och så fick jag sån hemlängtan. Jag har nästan aldrig det, jag trivs så bra här så det är skönt att jag inte längtar hem. Men när den väl kommer så blir det lite jobbigt.. Jag har ändå umgåtts med människor hela helgen så det är inte att jag varit ensam och suttit och tänkt. 

Igår jobbade jag en stund på dagen, riktigt lugn och seg dag. Sen kom jag hem och vilade mig en stund, för att sedan cykla bort till Matilda där vi var ett gäng som käkade pizza ihop. Det har varit skönt att bara vara ledig idag, jag tog sovmorgon och har inte stressat någonting. Det kommer bli en hyfsat jobbig vecka tror jag så behövde bara vara idag :) 


En av mina favoritlåtar

Inga kommentarer: