måndag 14 november 2016

så mycket tid...


Det snöade lite till idag, eller snöblandat regn. Jag cyklade till och från Maxi då. Inte en av mina smartaste påhitt, men jag fick frisk luft och har legat inne på soffan resten av kvällen.
Jag märker hur mycket tid jag lägger på att vara på Boxen varje dag när jag inte är där. Jag har så mycket tid som jag inte vet vad jag ska göra med.. Så ikväll har jag pluggat.. Jag gör aldrig det på kvällarna annars! Jag och min hals börjar bli kompisar igen, så imorgon verkar det som jag kan åka iväg och köra lite lugnt, inget flås eller nära-döden-träning. Bara styrka och teknik, blir bra så :) 
Skolan flyter på, Fanny och jag jobbar med våra arbeten i veckorna och tar helg på helgerna - så som det ska vara! Nästa vecka drar restaurangen igång, usch, jag kommer vara så nervös! 

Bjuder på en gammal låt. Den här ligger på min träningslista, den här listan lyssnar jag på när jag cyklar i snö och jag behöver energi för jag blir lite irriterad på att det måste snöa just när jag ska cykla och det blir svårcyklat. hahahaha :) 

Inga kommentarer: