torsdag 17 november 2016

myskoftan och en teckning

Hej hopp! Det känns lite som fredag idag eftersom vi har självstudier imorgon och Fanny har åkt iväg över helgen, så vi ska göra lite arbete på egen hand men bara för att vi inte ska ses imorgon så känns det som långhelg. Rätt skönt då jag ska jobba på lördag. 

Nu har jag tränat lite både igår och idag, jag kör så lite flås som möjligt då halsen fortfarande inte är helt bra. Men det går åt rätt håll vilket är positivt. Idag gick väl träningen inte så värst bra, men det går nog bättre imorgon :) det är roligt att hänga på Boxen, även om man inte kan träna allt man vill och ta ut sig så pass mycket som man egentligen vill. 
Igår gjorde jag en ny tia i marklyft; 85 kg. jag vill ha 90, så gjorde ett försök bara några minuter efter, men då jag tagit ut mig så mycket på 85an, plus att vi kört sex set med fyror frontböj innan så va kroppen rätt trött. så jag ska försöka nästa vecka igen! 

Myskoftan har åkt fram nu när det är lite kallare ute. Nu blev det dock milt väder så nästan all snö har smält bort... Så tråkigt, det blir så mörkt då. 

Igår på föreläsningen så tecknade jag massa julfigurer så jag fick feeling när jag kom hem på kvällen och tecknade två julstjärnor som jag blev väldigt nöjd med. Det är inte ofta blocket åker fram, men ibland så ;) jag har även tagit tag i min bok, den verkar lovande :) 

Inga kommentarer: