torsdag 30 juli 2015

livs levande ledin.

Vilken kväll! Vilken show Ledin bjöd på. Så mycket glädje, så bra stämning, så bra låtar. Lite regn kunde inte förstöra den här kvällen och man såg vart målgruppen låg när vi inte var dom enda som hade regnjacka/poncho, men så fort Ledin kom upp så scen (utsatt tid) så slutade det och det blev till slut rätt behagligt i slottsruinen - man får upp värmen av att klappa händer och smådansa på stället. Magisk kväll, ni som inte var där missade något stort. Det är sjukt att man kan ha så mycket energi vid 63 års ålder att hoppa runt på scenen i närmare två timmar och vara helt galen. Det här var det jag hade längtar som mest efter under hela sommaren, jag hade inte byggt upp höga förväntningar i onödan. Jag är hur nöjd som helst, extra nöjd eftersom han spelade Knivhuggarrock som är en av mina favoriter men ingen av de större eller senare låtarna. Och så blev jag extra glad för jag såg bilden jag hade lagt upp på insta under hastaggen livslevandeledin kommit med i ett collage han gjort, woohooo! 


Lite regn har väl ingen dött av? Vi är laddade!!

Bästa bilden jag fick, vi stod rätt långt bak, men man såg hyfsat bra ändå. det är den här bilden han lagt upp i sitt collage!! :))))))



Slottsruinen var fin när konserten var slut. 

När Ledin kom så slutade det regna och vi blev ännu gladare :)

Inga kommentarer: