söndag 12 juli 2015

backintervaller kl 7 en söndagmorgon! inga konstigheter..


God morgon! Jag har inte alls kunnat sova inatt, konstigt för jag var helt slut efter den här intensiva veckan. Halv sju gav jag upp och gick upp och plockade ihop tvätten som skulle ner till tvättstugan och drack en Nocco och läste gårdagens Barometern. En intervju med Love Antell blev jag påmind om att han spelar på Larmtorget på torsdag, då får jag nog ta mig in till stan efter jobbet. Med första maskinen tvätt inslängd så gav jag mig ut till min lilla backe. 
Japp - det var dags för backintervaller igen. Jag vet att man inte ska träna när man druckit alkohol dagen innan eller om man ska dricka senare på dagen, men alltså -  jag mår bättre om jag får träna än om jag inte gör det. Och just nu har jag inga specifika mål så jag gör mest det som min kropp mår bra utav. Kroppen gillar inte direkt när jag ska ge mig ut till backen, men när jag väl är där så samarbetar kroppen fint och ger järnet. Det var ett rätt kort pass idag och det kändes skönt, avslutade som vanligt med några magövningar och precis när jag var klar och kommit in innanför dörren så började det spöregna, lite duggregn har man inte dött av så det kändes skönt att jag slapp det värsta :) 

Det blir nog en liten powernap senare i eftermiddag så jag orkar med kvällen. Jag hoppas på uppehåll ikväll, det är alltid roligare utan regn på Strand :) tror jag ska lyxa till att lite extra med sushi innan med ;) heheheh

jag gillar att springa till sån här musik. det taggar igång mig och gör att jag orkar lite extra. när jag är på gymmet kör jag utan musik, där känner jag att jag kan ge allt ändå. men att springa tycker jag är lite tråkigare och då får man ta till sånt som triggar igång en :) 

Inga kommentarer: