söndag 5 april 2015

Glad Påsk!

GLAD PÅSK!
Jag gillar verkligen påsken, det är en mysig högtid och det är ljusare ute och värmen börjar komma  tillbaka. I alla fall på dagarna, men jag sover ändå på nätterna så det gör mig inget med lite frost då. Jag hade velat komma iväg till kyrkan, men det får bli ett annat år. De senaste åren har svt sänt Bibeln under påsken och jag gillar verkligen den miniserien, ska se om den finns på swefilmer. Fast sen har jag inte haft så mycket tid att se på tv den här helgen så det har väl inte gjort något.

Lite träning har jag hunnit med, fredagens pass var riktigt tufft men det har jag redan berättat. Igår gick jag på min yoga och det var också riktigt tufft, som vanligt! Så skönt efteråt, jag var helt slut och fick vila en timme innan jag skulle till jobbet, haha. Jag tog som sagt ett extrapass igårkväll, det gick väldigt bra och jobba och tiden gick fort , trots att det inte var så mycket folk sista timmarna. Idag vaknade jag som vanligt strax innan sju och cyklade bort till gymmet efter min gröt. Jag valde city-gymmet idag, jag bara kände för det och det var inte en människa när jag kom dit. Så skönt att ha hela gymmet för sig själv! :) jag fick vara själv på övervåningen ända tills jag var klar faktiskt. det var ett jobbigt överkroppspass idag, magen fick jobba väldigt mycket! Det känns skönt att ha träningen klar, i eftermiddag blir det påskbord hos mormor och morfar. Så som jag har längtat, jag älskar påskbord och julbord, så mycket gott som lax och ägg och skinka! Sen har jag gjort en fin tårta till fikat, det kommer ett inlägg om den senare :)

jag är lite sugen på att åka bort till Hansa, men det blåser och solen har gått i moln så överväger att ligga i soffan och vänta ut tiden istället, hahaa. Hoppas alla har en fin påskhelg iaf :)

Från dagens överkroppspass på gymmet inne i City. sen dom byggde om det här gymmet i somras så är det väldigt bra att träna på. jag gillar det mer och mer, det är vissa grejer som saknas och cardiomaskinerna är dåliga, så man får tänka på vad man ska köra men om man bara behöver ha några hantlar och en bänk som idag så är det inga problem :) 

Inga kommentarer: