måndag 20 april 2015

Jakthundarna


Det här är den senaste utlästa boken: Jakthundarna. När någon recenserat den här boken med "bättre än Jo Nesbo" så blir jag väldigt skeptisk för om man ska vara bättre än Nesbo måste man vara sjukt vass då det är en av mina favoritförfattare och då kan man ju tänka att förväntningarna ska vara höga men istället ställer jag in mig på att ingen kan vara bättre än Nesbo och då blir jag rätt nöjd med läsningen. För han var inte bättre än  Nesbo, men han var bra! Jag kommer läsa fler böcker utav den här norska författaren, helt klart! Nu har jag läst rätt många kriminalromaner och kände för nått lättläst, typ chiclit, så jag rotar runt i min bokhylla. Jag har typ läst allt nu?? Vad hände, nyss hade jag 8-10 olästa böcker... Så jag valde att fortsätta i Shantaram, den hamnar kanske inte direkt under kategorin lättläst. hahaha :) jag har börjat läsa den för ett tag sen, så jag hoppade bara in, jag har inte full koll på vad som hänt men jag tar det därifrån :) jag insåg att jag måste nog handla lite nya böcker snart, det är mycket som står på inköpslistan just nu... 

Det onda i halsen har inte lagt sig, så det blir vilodag idag också. jag har verkligen inte tid att gå runt med halsont just nu så ska köpa halstabletter sen. det känns bättre redan så hoppas att det släpper till imorgon. Vid 12 blir det lunchdejt med Anna :) det ska bli så trevligt! 

Inga kommentarer: