onsdag 15 april 2015

morgonträning.

God förmiddag! Jag vaknade halv sju trots att jag hade kvällspasset på jobbet igår och jag var hungrig så det var bara att stiga upp :) tanken var ju intervaller idag men benen och vaderna är trötta efter gårdagens benpass så jag körde mitt överkroppspass idag istället. Ja, det var lika svettigt som vanligt, jag tränade inne i City idag igen, det var jag och två herrar på gymmet, jag höll till i ena delen och dom i den andra, så skönt att träna när det inte är så mycket folk :) eftersom jag inte har några problem att komma upp på morgonen och har mycket energi så passar det mig perfekt att träna tidigt och det är bara en bonus att det är lugnt och lite folk :) när jag kom hem så åt jag äggröra, det var inte så gott och vid tolv väntar lunchen! :) sen är det dags för ännu ett kvällspass på jobbet.

Slut efter dagens pass! Hittade mitt fina lila linne, det var länge sen :) sista cirkeln idag bestod bara av magövningar, så min mage är ganska död nu! go känsla när det bränner i hela magen. 

Inga kommentarer: