måndag 7 oktober 2013

besöket hos naprapaten

Hej! idag har jag varit hos en naprapat, jag har inte haft lika mycket värk idag men den har ändå funnits där. det visade sig att min rygg är sned, att ena benet är lite kortare än det andra så han knäckte hela ryggen på mig, nacken var obehagligast men annars så gick det bra. jag är inte så känslig, sen masserade han ryggen och axlarna så jag känner ingenting i dom nu, är lite öm i ländryggen nu men han sa att det skulle inte vara några problem att jobba imorgon så det är jag glad för :) det känns bra att jag kollade upp problemet och det verkade som att jag fått en "smäll" eftersom det var så snett, kan orsakat från en cykelolycka eller liknande, jag ramlade ju med cykeln i somras så det kan kanske varit där jag fått smällen, det vet man ju inte.

jag ska på återbesök nästa vecka, då ska han kika på om det jämnat till sig lite till och tills dess måste jag vänta med att träna. jättetråkigt, men just nu har jag byggt upp all styrka på en sned kropp, vilket inte är så bra, så då är det bättre att vänta tills det har jämnat till sig så man kan bygga rätt. lite drygt att behöva vänta 10 dagar till, men jag ser ändå ett ljus i tunneln och man får ha tålamod!


jag hann med en lunch tillsammans med Tove och lille Felix innan, mycket trevligt :) nu ser jag andra säsongen av Suits, riktigt bra serie! :) 

Inga kommentarer: