onsdag 30 oktober 2013

bananpannkakor

Efter stormen imåndags så slogs mitt nät ut, så varken tv eller internet har funkat. Det har varit lite halvsegt, jag har inte kunnat plugga något vilket jag hade tänkt göra igår innan jobbet. Men istället har jag läst över 100 sidor i min bok på två dagar :) men nu när jag kom hem från jobbet ikväll så fungerade det, så har varit rätt lycklig de senaste timmarna. nu ser jag måndagens avsnitt av Dessertmästarna.

idag har jag vilodag, jag har träningsvärk lite varstans tycker jag. den här veckan blev inte ett enda pass som planerat, men det är skönt att man har många muskelgrupper så man kan pussla ihop något trots träningsvärk :) så jag fick köra ben igår, på en tisdag. det gick finfint, jag var helt skakis i benen när jag var klar! testade enbensböj i TRX och det var roligt! :) imorgon blir det antingen rygg eller armar!


gårdagens lunch: fina och goda bananpannkakor,
1 banan, 2 ägg + lite proteinpulver

Inga kommentarer: