lördag 26 oktober 2013

quiz och strömavbrott

När jag kom hem från jobbet igår så satte jag och gjorde veckans prov i naturkunskapen, det gick bra! Sen ringde Johan och undrade om jag skulle med och träna armar, vilket jag tackade ja till för tanken var att jag skulle träna det idag så det passade ju bra. när vi kom vid halv fem tiden så var det inte så mycket folk på gymmet, men sen när vi skulle gå så märkte man att det fyllts på, men när man väl är inne i det så märker man det knappt (vid undantag om man kör ben kanske).

Vid sju var det dags för quiz med Suss , det var ett tag sen vi körde det så det var roligt. det var extra kul eftersom det gick så bra för oss, tredjeplats! :)

idag har jag jobbat lite extra, vilket gick jättebra! slutade klockan 16 och då var jag väldigt pigg faktiskt, Tove och jag skulle ses och laga mat, precis när jag kommit in till henne för att vi ska iväg o handla, jaaa då går strömmen! inte så lyckat, men strömmen kom som tur var tillbaka efter inte allt för lång tid. så vi handlade mat och fick den klar lagom till när  Så mycket bättre började kl 20. jag älskar det programmet, förväntningarna var inte så höga inför den här säsongen, men nu när jag sett vilka som är med så tror jag att det kommer bli bra det här!

Suss o jag på Olearys

Inga kommentarer: