söndag 13 oktober 2013

orange is the new black


Det har varit en skön och lugn helg , jag har vilat mycket och gjort klart tre uppgifter i naturkunskapen. Idag har jag varit riktigt pigg så Tove och jag gick en långrundan med lillen, det var skönt. Igår kom jag 1,5 km sen fick jag ont i magen så det var bara att vända hem igen.. Igårkväll var jag hemma hos mamma o pappa och slappade och åt god mat. 

Nu när jag har vilat så himla mycket så har jag även haft tid att läsa i boken och se serie. jag har nu sett klart säsong 2 av Suits - fantastisk serie, den är smart och rolig, om ni inte vet vad ni ska se så SE DEN! så nu var jag tvungen och hitta en ny serie för jag får vänta tills säsong 3 kommer med text, alldeles för mycket konstiga ord som jag inte klarar av utan text. jag kikade runt lite och hade ett par alternativ men så hittade jag en annan hemsida - dreamfilm.se och den hade Orange is the new black - som jag har velat se ett tag - med svensk text, jag såg första avsnittet igår och är fast! Precis lika bra som alla säger :) så det blir ett avsnitt till nu! trevlig kväll , hej hopp! 



Inga kommentarer: