lördag 10 oktober 2009

WEBBTV! / MAMMAS POJKAR

Nu har jag precis avverkat Mammas pojkar på tv4s webbtv. webbtv måste vara en av de bästa grejerna som nånsin kommits på. jag har väldigt svårt att komma ihåg när alla program jag vill se går på tv, och ibland jobbar man. så tycker det är svinigt bra att man kan se de på webben när man vill sen =) för hålla koll på när repriser går är ju ännu mer omöjligt och hålla reda på!
men iaf, det här är ett program jag kommer följa. det roliga är att en tjej från Kalmar är med, och vad jag hört från alla så är hon inte speciellt smart och de visade ju sig med en gång när hon säger helt seriöst: men om det är en skånsk kille då? måste man skaffa skånskt medborgarskap?
hahah! meningslösa program är så himla roligt och se på, längtar tills Paradise hotel börjar igen! :)

Imorgon: ICA kl 09.00

Inga kommentarer: