måndag 5 oktober 2009

KÖRKORT

Idag är det 2årsdag. För mig och mitt körkort :)
Att ta körkortet är nog det bästa jag gjort i mitt liv, en sån frihet. Att man sen köpte sig en bil underlättar ju att ta sig dit man vill. Jag kan ju säga att det var en utmaning och lära mig att köra bil, jag beundrar faktiskt min pappas tålamod. Men jag var ju tvungen och ha det, jag var tvungen och lära mig att köra bil och visst kunde jag lära mig. Och vad jag har lärt mig under de här två åren, jag kan ju erkänna att jag var riktigt kass när jag körde upp. Då kunde jag inte köra bil överhuvudtaget, egentligen. Om man jämnför mot nu. Men det är inte så konstigt, jag har sjukt mycket bilkörning i bagaget. Men om jag lyckas fixa ett körkort, då borde ju alla göra det, bara de lägger manken till :) Det är iaf de bästa jag gjort!

Ikväll: stängning på ICA.

Inga kommentarer: