tisdag 27 oktober 2009

DAGENS

Jag skrev ett jättelångt inlägg innan jag drog till solariet idag, men mitt internet fuckade ihop totalt, inte har det sparats heller så nu orkar jag inte skriva ett till. Jag kan sammafatta min tredje lediga dag i rad, den har varit ganska tråkig, gjort massa vettiga saker som känns så meningslöst och lägga tid på, som att städa HELA lägenheten (okej då, det var på tiden, har skjutit upp det en vecka för länge) handlat (då de mesta hade passerat bäst före datum med minst tre dagar) solat (skittråkigt, men vem orkar vara en blekfis?) och dampat på mitt internet... Men jag har underhållit mig själv hela kvällen med att kolla på Mysteriet på Greveholm (ja, alla 24 avsnitt) och är ändå mycke nöjd med kvällen, lätt den bästa julkalender som nånsin gjorts! =)

Nu väntar sängen, det blir lite jobb imorgon. Jag blev till slut klar med min nya spelningslista igår, hela 79 tracks. Det sugiga med Spotify är att det inte finns någon Charta 77 eller Metallica. Inte heller de bästa låtarna med Dia Psalma, men typ alla låtar med KSMB. Men lipar inte överdrivet, har allt på datorn redan ^,^



Mina nya stövlar, som säkerligen är lite för coola för mig, men jag försöker...


DAGENS OUTFIT (lol)
Tröja - Gina tricot
Piké - Peak Performance
Shorts & Tights - H&M
Nitbälte - tror jag köpt det i Sthlm (i den där punkaffären) i typ sjuan
Halsband - Thomas Sabo
Rosett - Lindex

Första dagens outfit, tror inte det blir nån vana, är för lat för såntdär, haha. godnatt

Inga kommentarer: