torsdag 15 oktober 2009

TÄNK OM JAG ÅNGRAR MIG OCH SEN ÅNGRAR MIG IGEN

Nu nöter jag Winnerbäcks nya album, kan inte säga vad jag tycker än. Men det låter som de brukar och första intrycket är LIKE, som man skulle tycka på Facebook om nånting :)
Ikväll har jag haft en riktigt tv-kväll, ganska ovanligt för min del, brukar tröttna rätt fort. Men kollade från kl 19-21, bland annat Mammas pojkar. Mammorna är nästan töntigare än tjejerna, speciellt de utländska mamman, vem går och fråga om man är oskuld? De skiter väl hennes kille i, herregud, hennes son är 30 år. Då skulle han ju få bli tillsammans med en 16åring i dagens samhälle. (För där blir genomsnittet av med oskulden har jag läst i alla tjejtidningar under årens lopp)

Nu ska jag antingen plöja igenom Snabba cash igen (har köpt boken idag för min pappa har gnällt om den, men har inte orkat köpa den själv...) eller så börjar jag på Dödergöken. Svårt val!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig du är! din blogg är superb!
Besök gärna min, den är dock lite mer äventyrlig . ha en super dag!
www.hptvaa.blogg.se

Geggveck!